(iOS) Doktor Simulator Sjukhusspel fuskkod obegränsat guld
Feb 24, 2022 10:16:17 GMT -10
Post by dedmalengbiltea on Feb 24, 2022 10:16:17 GMT -10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Doktor Simulator Sjukhusspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Doktor Simulator Sjukhusspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsat guld ▞▞▞
▞▞▞ Doktor Simulator Sjukhusspel 2022 version ▞▞▞
Den första saken är att den visar massor av annonser. För det andra loggar den ut mig och sist tar den mig tillbaka till nivå 2
Arzt Chirurg Simulatorspiele Rollenspiele mks
Jag ser att det är läskigt men älskar det och när jag blir stor ska jag bli läkare 😷🤕😷🤕😷🤕😷🤕😷🤕😷🤕😷🤧🤢🤮🤧
Dess mycket grundläggande information om läkar- och sjukhusyrket. Det är ett spel men lärande kan också göras. Tummen upp för utvecklaren
Det här spelet är riktigt trevligt men lägg till fler intressanta uppdrag eller sånt...tack.
Mycket dåligt spel
Mycket väldesignat doktorsspel speciellt för barn. Istället för att spela andra spel kan du låta ditt barn spela det här spelet, det är roligt men också lärorikt
Bra pedagogiskt och lätt att spela doktorsspel medan grafiken behöver lite förbättring men totalt sett förtjänar det 5 stjärnor
Mycket repetitivt. Det skulle vara bättre om du kunde göra dina egna snitt och ta reda på vad du ska göra härnäst. Oavsett vad du vinner. Vadå??
Spelet är för enkelt men snygg grafik. Alldeles för många annonser, 30 sekunders annonser för 15 sekunders spelande. Jag vet att appar måste tjäna pengar, men när spelaren spenderar mer tid på annonser än på spel, är din app inget annat än ett grepp om pengar. Det finns massor av appar som tjänar stora pengar utan att överdriva annonserna. Du förlorar spelare och betyg så hitta ett annat sätt att tjäna pengar som också gör det roligt för spelaren, precis som andra appar med 4,5 eller högre betyg.
Det här spelet är inte så dåligt, problemet är att det inte finns många patienter att behandla.
Jag tycker ärligt talat att det är ett bra spel. Jag gillar det verkligen men jag tycker att det borde låta dig göra din egen grej snarare än att varje gång du gör något måste de använda en pil du vet.
Det här spelet är väldigt dåligt många annonser betyder vad fan, det värre spelet och musiken är värre än spelet, kom ihåg att vi laddar ner spel för att spela för att inte se annonser och inte tvivla på att detta spel är för barn, men jag tror att barn också har huvudvärk att se många annonser plz förbättra detta jag tänkte bara att jag bara kommer att dela det med dig plz förbättra
Det här spelet är inte roligt, du måste få det att se mer verkligt ut. Förlåt om jag är hård.
Læge Simulator Sygehus Spil Rollespil kwsl
Spelet är bra många annonser du kan avsluta det på en dag det är bra när du är färdig med spelet foi wiip vill inte ha det mer
😶😶😶 ja spelet är trevligt men på något sätt tråkigt. För musiken i spelet är inte lämplig.😓😓😓Jag trodde att nivåerna måste bli svårare, men det är de inte. Saker och ting förblir desamma.
Det är ett väldigt bra spel. Men den har mycket begränsad simulering i sig. Dessutom, även om jag ändrar karaktärerna ändras inte simuleringen så, allt är i princip detsamma. Så efter ett tag blir jag uttråkad när jag spelar det.
Spelet är intressant men för barnsligt tack om du kan ändra gränssnittet
Mycket enkelt spel, operationen producerar är så enkelt. Bra time pass-spel för barn, mycket lärorikt innehåll i spelet
Vänligen ladda inte ner det här spelet Det här spelet har bara 20 uppdrag. Ladda inte ner det här spelet
Mycket dåligt spel, vi var bara tvungna att ta saker härifrån och dit
Utmärkt och ett av de riktigt bra simulatorspelen för sjukhusläkare. Jag gillar verkligen det är fantastiska maskiner och kontroller och grafik...
Det här spelet är så irriterande! När jag först fick det här spelet satte det mig på men sedan gick jag på en annons, vilket är vanligt men sedan hade jag inget sätt att komma ur annonsen! Det fanns inget X eller något! Jag gick med igen men det skulle göra samma sak! Tack för att du läser detta! hejdå
āRsts ķIrurgs slimnīcu spēles Lomu spēles otcu
Jag gillar verkligen spelet, spelet är bara fantastiskt, du borde verkligen kolla in det
Det är en väldigt trevlig app. Men jag tycker att det borde finnas någon form av förklaring eller märkning av utrustning för människor som är intresserade av hälsorelaterade saker eller vilt men inte är inom det medicinska området. Så vi kan lära oss om det.
Det kommer att vara bra om de kan ge namnet på läkemedlet medan de behandlar en patient...det kommer att hjälpa oss mycket och kan också öka vår kunskap också...Det är inte illa dock...
Det här spelet är fantastiskt. Den lär ut mycket om behandling. 😭🤞🥺🥺❤️ Jag älskar verkligen det här spelet och. Jag njuter av det 🤞🤪💔❤️
Det har för många annonser. Så som du fyller i en annons på nivå. Det tar också för lång tid. Jag kommer inte att ladda ner.
Om du är äldre än 11 eller 12 år kommer jag inte att rekommendera dig att gå för det här spelet. Ge det här spelet tre stjärnor eftersom minst 12-åriga barn kan spela det här spelet och njuta. (obs:- innehåller många annonser om du trycker på något på skärmen kommer en annons upp.)
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulasyon pgd
Spelet är faktiskt trevligt men de fortsätter att berätta för oss vad vi ska göra. Det skulle vara mer intressant, motiverande och göra oss mer erfarna om de låter oss utföra operationer och se om vi kan rädda eller förlora våra patienter.
Det är roligt tills du är klar med alla nivåer och inte har något att göra
외과 의사 시뮬레이터 의사 게임: 오프라인 게임 롤플레잉 ajl
Det här spelet är hemskt, det är verkligen för barn om du läser det här slösar du bort din tid. Det här, definitivt för barn
Ibland är sakerna ovan inte sant men du har rätt att ladda ner det här spelet men för mig gillar jag inte det här spelet är det tråkigt 😒om du laddar ner det här spelet gör jag det här 😂😆 okej det är mina ord
Det är ett bra spel jag gillar det. Men du borde försöka lägga in fler uppdrag, men för mig gillar jag spelet, varför jag satte 5star och musiken finns det ingen möjlighet att stänga av det gillar jag inte och när du väl bär ditt verktyg så gör de det åt dig, nej det är det inte Bra
Doktorspel är verkligen ett väldigt imponerande och intressant spel. Det är ett jättebra jobb. Den hade bra funktioner och olika kontroller. Glad att spela detta bästa spel.
Jag hittade några misstag, när jag opererade, efter att ha fäst hjärtat, sa spelet mig bara att stänga huden och sedan sy den och sätta lite bandage.!!! MISSTAGET är att under operationen i den första sa spelet åt mig att skära av revbensbenet MEN när operationen nästan var klar, satte spelet inte tillbaka revbensbenet, det sa till mig att bara stänga huden, sy och sätta en Förra månaden, I det andra spelet som jag bara spelade som operation , BARA SÅ här, men de lade ihop det som skars av under operationen.
Det här spelet är så avstängt när du når nästa nivå och försöker ta ut killarna, killarna vägrar helt enkelt inte säsongen vägrade gå ner och då gör det spelet hemskt mycket hemskt dåligt spel
De omtänksamma själarna är liknande tillämpning. Det är väldigt snyggt gränssnitt och design. Jag är nöjd med spelet. Det är väldigt bra jobbat och vacker bakgrund.
Spelet är okej men annonser kommer irriterande
Doktorspel är ett väldigt fantastiskt, användbart spel. Jag gillar det väldigt mycket. Det har den största egenskapen att det kan spelas offline. Jag älskar det och spelar när jag är ledig. Bästa spelet någonsin!!...